www.trimek.pl
Waluty:
house bluzy damskie ,damskie bluzy ,swetry damskie sklep internetowy ,długie swetry damskie ,swetry świąteczne damskie
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


- Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie kompletnego i skutecznego adresu dostawy.

- Zwykle użyjemy UPS lub DHL jako metody wysyłki, ale nie bezwzględnej. Potrzebujemy Twojego podpisu, gdy dostarczymy ci przesyłkę. Jeśli paczka nie została dostarczona do domu, proszę udać się na pocztę, aby odebrać (przynieść ważny dowód tożsamości).

- Potrzebujemy 12 godzin, aby przygotować zamówienie po pomyślnym zamówieniu zamówienia. Jak tylko zamówienie zostanie wysłane, zwykle potrzeba 3-5 dni roboczych na dotarcie tam, prosimy o cierpliwość i skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.

- Otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkami śledzącymi.

- Sprawdź swój adres e-mail więcej razy, wyślemy Ci e-maile dotyczące zamówienia, jeśli potrzebujesz

- Wysyłka jest bezpłatna, chyba że zaznaczono inaczej.

- Nigdy nie akceptuj COD (za pobraniem).

- Masz jakieś pytania, napisz do nas na czas.

- Jak długo mogę otrzymać zamówienie? Wysyłamy do większości krajów, a zwykle 3-5 dni na czas wysyłki po wysłaniu paczki. Nie musisz płacić żadnej opłaty przewozowej ani podatku. Jeśli jesteś z Holandii lub innych odległych krajów, lub jeśli chcesz szybszą wysyłkę, musisz dodać koszty wysyłki, użyjemy DHL, UPS, Fedex i tak dalej, zwykle możesz dostać paczkę w ciągu 3 - 6 dni.

- Przed wysyłką, czy mogę anulować zamówienie? Tak, nie możesz.Nie problem. Ale nie akceptujemy żadnych anulowań po wysłaniu przez nas zamówienia.Możemy to zrozumieć.

Zwraca

- Pytanie: Jakie są zasady dotyczące zwrotów?

- Odpowiedź: jeśli zwrot, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta po pierwsze, zapewniamy ci adres zwrotny. Przyjmujemy zwrot tylko w następujących przypadkach: wysyłamy błędny rozmiar / zły kolor / towar uszkodzony. Zwrócone produkty muszą być z oryginalnym opakowaniem (kompletna etykieta, jeśli posiadasz). Proszę zwrócić większą uwagę na śledzenie zwrotu, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za straty podczas zwrotu. Po otrzymaniu zwrotu, prosimy o 2 dni na jego rozpatrzenie. Gdy tylko otrzymamy zwrot pieniędzy, poinformujemy Cię o tym pocztą e-mail, a koszt wysyłki zwrotnej będzie musiał pokryć sam.

- Problem: przesyłka zwrotna, czy muszę zapłacić koszty wysyłki?

- Odpowiedź: Tak, musisz sobie na to pozwolić. Ponadto zalecamy śledzenie go więcej razy podczas zwrotu lub zakupu ubezpieczenia.

- Problem: nie akceptujesz zwrotu pieniędzy?

- Odpowiedź: Niektóre produkty nie mogą zostać zwrócone: opakowanie lub etykieta uszkodzona / zużyta przez długi czas / produkty uszkodzone przez siebie / produkty utracone przez siebie.

- Problem: jeśli złożę zamówienie, czy muszę płacić cła?

- W normalnych okolicznościach nie trzeba płacić cła, ale nie bezwzględnie; Zapewniamy dostawę od drzwi do drzwi.

Powrót
Copyright © 2018 www.trimek.pl